WESELA

Ślub to jedno z najważniejszych wydarzeń w życiu. Wiele emocji, wrażeń i wzruszeń, ale także sporo stresu i przygotowań. Bardzo dużą przyjemność od początku sprawiało mi uczestnictwo razem z Parami Młodymi w ich wyjątkowym dniu. To właśnie ta adrenalina sprawia, że w tym zawodzie nie ma nudy.

Każdą parę traktuję indywidualnie, chcę w pełni poznać ich oczekiwania, ich propozycje, tak by ostatecznie stworzyć idealny scenariusz weselny skrojony dokładnie pod wizję narzeczonych. Uważam, że każdy człowiek jest inny, a przez to każde wesele jest inne. Nie ma jednej idealnej recepty na udaną imprezę, dlatego na pierwszym spotkaniu zaczynam od swobodnego wysłuchania jak miałoby wyglądać wymarzone wesele przyszłych małżonków. Chętnie służę pomocą nie tylko w sprawach muzycznych, ale także w sprawach organizacyjnych, lokalowych i dekoracyjnych.

JUBILEUSZE

40-stka, 50-tka, okrągła rocznica ślubu, a może 80 urodziny babci? Każdy powód do świętowania jest dobry. Takie imprezy prowadzę również z dużą przyjemnością. Są to uroczystości mniej oficjalnie niż wesela, więc także atmosfera jest luźniejsza, mimo tego również na spotkaniu zapoznawczym przestawiamy całą dostępną ofertę, możliwe konkursy, animacje i cały dostępny repertuar muzyczny.

W dzisiejszych czasach coraz częściej przenosimy takie imprezy z domu do lokalu. Decyduję o tym profesjonalna obsługa, catering i oszczędność czasu. Wybranie na taką okazję dja/konferansjera to również świetne rozwiązanie.

18-STKI

Dozwolone od lat osiemnastu… śpiewały Czerwone Gitary. Tak ważne wydarzenie w życiu wymaga właściwej oprawy muzycznej.
Tak naprawdę rozpoczynałem swoją przygodę z DJką od osiemnastek, więc chętnie zagram ją również teraz. Czy impreza będzie tylko w gronie rodziny lub ze znajomymi to ważne jest odpowiednie przygotowanie. Również w wypadku osiemnastek spotykamy się zawsze przed imprezą i omawiamy cały scenariusz. Ustalimy wszystko – począwszy od dekoracji, oświetlenia, przez atrakcje i konkursy, kończąc na repertuarze muzycznym. Możemy zagrać bardziej radiowo, klubowo, możemy pomieszać gatunki lat 80,90 i 2000, a także zagrać bardziej w klimatach muzyki czarnej i R&B. Wszystko zależy od Jubilata.

IMPREZY FIRMOWE, BALE KARNAWAŁOWE

Impreza Firmowa, bal karnawałowy, a może Andrzejki? Mamy doświadczenie również w tym temacie. Są to imprezy bardzo dynamiczne, z wieloma atrakcjami. Na takich balach bardzo często przydaję się dobry konferansjer, który nie tylko poprowadzi dobrze zabawę, spełni muzyczne gusta gości, ale także odnajdzie się w roli prowadzącego licytację charytatywną, czy też poprowadzi rozdanie nagród za konkretne zasługi. Tutaj goście często zaskakują nas pomysłowością repertuarów i różnorodnością gustów. Impreza rozpoczęta bardzo tanecznymi latami 90, nierzadko kończyła się mocnym, rockowym AC/DC.

Są to imprezy bardzo często przebierane, albo o określonym temacie. Tutaj też możemy wiele podpowiedzieć, bo graliśmy już dla motywów PRL, Piratów, Budowlańców, Służby zdrowia, czy nawet pozorowanego wesela z panną młodą i księdzem. Ogranicza nas tylko wyobraźnia naszych klientów.

STUDNIÓWKI

Matura… a 100 dni przed – Studniówka. Jest co świętować, dlatego warto wybrać odpowiednią osobę odpowiedzialną za oprawę muzyczną. Bardzo lubię ten typ imprez, jest w nich wiele świeżości i pozytywnej interakcji. W końcu na tej imprezie bawimy się z ludźmi, z którymi uczyliśmy się kilka lat.

Na takich imprezach bardzo często sprawdzą się różne animacje typu Belgijka, czy Makarena. Odezwij się do mnie w sprawie Twojej imprezy, a na pewno doradzę jak ją zorganizować oraz ustalimy wstępny scenariusz. „Poloneza czas zacząć…”

BALE SZKOLNE

Imprezy szkolne to chwile, które pozostają w naszej pamięci do końca życia. Kończąc szkołę, studia zdajemy sobie sprawę, że większość tych osób widzimy ostatni raz w życiu. Połowinki, czy bal absolutoryjny to ostatnie momenty na wspólną zabawę. Chętnie doradzimy zarówno w zorganizowaniu, jak i poprowadzeniu imprezy tego typu.

KONKURSY I ANIMACJE

W swojej pracy bardzo dużą rolę przykładam do tego, by goście na imprezie czuli się bardzo dobrze. Jestem totalnym przeciwnikiem organizacji konkursów i atrakcji, które mogą być krępujące lub ośmieszające dla uczestników. Mój zestaw konkursów i animacji został bardzo dopracowany i przemyślany oraz przetestowany w boju, także za każdą pozycję mogę ręczyć.

Wybierając konkurs musimy kierować się także typem gości, których będziemy mieli na imprezie. W jednych przypadkach bardziej sprawdzą się konkursy taneczne, a w innych konkursy zręcznościowe. Każdy konkurs jestem w stanie dopasować do stylu imprezy, także nic nie stoi na przeszkodzie, aby np. na weselu w stylu staropolskim zrobić konkurs taneczny oparty na tańcach ludowych.

Konkursy:

  • konkursy zręcznościowe
  • konkursy taneczne
  • konkursy z wiedzy muzycznej
  • test zgodności pary młodej

Animacje:

  • Rudy się żeni
  • Belgijka
  • Jedzie pociąg z daleka
  • Zorba
  • Kankan

REPERTUAR MUZYCZNY

O muzyce można rozmawiać godzinami. W pracy DJa/Konferansjera muzyka jest najważniejsza. To umiejętność sprawnego miksowania, dobierania utworów i panowania nad parkietem jest główną domeną dobrego DJa.

W swoim życiu „przerobiłem” wiele gatunków, od muzyki ludowej/folkowej, przez metal, rock, blues, polską klasykę, muzykę taneczną, zagraniczny pop, a także muzykę klubową i radiową. Przed imprezą, na spotkaniach dokładnie chcę poznać gusta muzyczne, tak by maksymalnie dopasować się do gości. Oczywiście jeśli masz przygotowaną listę ulubionych utworów, to bez problemu mogę zagrać je na Twojej imprezie.  

Repertuar muzyczny:

  • lata 60′, 70′, 80′, 90′, 00′
  • muzyka radiowa
  • muzyka klubowa
  • Pop, Rock, Blues
  • muzyka czarna, R&B
  • muzyka polska, ludowa, disco polo, biesiadna
  • muzyka klubowa

OCZEPINY

Stały motyw weselny, który wybija na weselu o 24. Jest to tradycyjny moment rywalizacji panien o welon/bukiet pani młodej oraz kawalerów o krawat/muchę pana młodego. Panna i kawaler, którzy wygrają rywalizacje stają się nową Parą Młodą. Tak rozpoczyna się główna atrakcja oczepin, która rozszerza się o kolejne animacje i konkursy. 

Staram się by oczepiny prowadzone przeze mnie były bardzo dynamiczne, atrakcyjne i zabawne dla wszystkich gości. Chciałbym odczarować przekonanie wśród wielu osób, że oczepiny to żenujący moment i najlepiej nie brać w nich udziału robiąc sobie dłuższą przerwę na zewnątrz. Mam kilka propozycji na realizację tego wydarzenia w sposób ciekawy, który na pewno zostanie w pamięci gości.   

DEKORACJA SALI ŚWIATŁEM

Dekoracja sali światłem to wykorzystanie różnego rodzaju lamp, które oferują oświetlenie całą paletą barw. Jesteśmy w stanie oświetlić całą salę, skupiając się na oknach, kolumnach oraz innych elementach tworząc tym samym niezapomniany klimat.